چه توری مناسب لباس عروس شماست؟
انواع فال و طالع بینی
چه توری مناسب لباس عروس شماست؟
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 761 | نويسنده : . | ( نظرات )

پوشیدن لباس عروس برای خانم ها حس خوبی را به همراه دارد و انتخاب تور مناسب به زیبایی لباس عروس می افزاید , اگر می خواهید بدانید چه توری به لباس شما می آید این مطلب را بخوانید تا به کمک کارشناسان مد و زیبایی به شما بگوییم چگونه زیباتر به نظر برسید.

 

 

لباس عروس شلوغ و کار شده

برای عروس خانم هایی که لباس شلوغ و کار شده انتخاب می کنند دو نوع تور مناسب است. نوع اول تور سر کلاسیک ساده و بلند است که به کتیدرال معروف است و به طور سنتی دو لایه دوخته می شود (یک لایه کوتاه و یک لایه بسیار بلند که حدودا یک متر یا بیش از آن روی زمین کشیده می شود). مدل دوم نیز تور با لبه کار شده است، منتها کار روی لبه تور باید ظریف و هماهنگ با لباس باشد.

لباس عروس ساده اما شیک و زیبا

اگر عروس خانم لباس ساده ای را برای شب عروسی انتخاب کرده است، برای اینکه هارمونی آن را حفظ کند، کارشناسان، تور سر معروف به برش انجل (فرشته) را با لبه دوزی ساتن یا اورگانزا پیشنهاد می کنند. این مدل تور به زیبایی دور صورت عروس را می گیرد و هنگامیکه روی صورت انداخته می شود دور دوزی زیبایش، نما و احساسی دراماتیک را منتقل می کند. برای این لباس می توان از تور سری که دانتل دوزی یا گیپور دوزی سبکی دارد نیز استفاده کرد.

لباس عروس پشت باز یا پشت کار شده

عروس خانم هایی که لباس پشت بازی انتخاب میکنند که با تور و کارهایی مثل تور و دانتل و منجوق و مرواردی تزیین شده است، باید حواسشان به توری که انتخاب می کنند باشد چون باید تور به صورتی باشد که نمای پشت لباس را خراب نکند. به همین خاطر کارشناسان همان تور کلاسیک ساده معروف به کتیدرال را توصیه می کنند البته باید چین های کمتری داشته باشد و هیچ گونه کار مثل کریستال، مروارید، منجوق و لبه دوزی نداشته باشد.

لباس عروس دنباله دار

خیلی از عروس خانم ها این نوع لباس فاخر را برای شب عروسی خود انتخاب می کنند، به عقیده یکی از طراحان لباس عروس، تا زمانی که پشت لباس عروس دنباله دار ساده باشد و جزییات ویژه ای نداشته باشد عروس خانم هر نوع توری که دوست داشته باشد می تواند با آن استفاده کند. اما خود وی بش از همه تور کلاسیک کتیدرال را می پسندد چرا که قرار گرفتن آن کنار دنباله لباس تصویری زیبا خلق می کند.

لباس عروس مدرن

آن دسته عروس خانم هایی که طرح های مدرن را برای لباس عروس خود انتخاب می کنند، از لباس های بالاتنه جذب که دامنشان پایینتر از کمر است گرفته تا لباس های ماسکی و لباس های با قد متوسط (نه بلند ، نه کوتاه) همگی طرح های مدرن محسوب می شوند. این عروس خانم ها باید توری مدرن نیز برای سرشان انتخاب کنند. تورهای کوتاه،لایه لایه با برش های مربعی و حجیم مناسب این نوع لباس هستند.

لباس عروس طراحی سنتی و قدیمی

اگر لباس عروستان از مادر یا مادربزرگتان به شما به ارث رسیده با اصولا به مدل های قدیمی علاقمند هستید، بهتر است از تور معروف به برایدکیج (قفس عروس) استفاده کنید. این تور سر بسیار زیبا و شیک است.

لباس عروس اسپرت و کوتاه

هر چه لباس کوتاه باشد باید تور سر نیز کوتاه شود، تورهایی که تنها تا گردن یا شانه ها هستند. تور برایدکیج یا تورهای مدرن کوتاه گزینه های مناسبی هستند.

لباس عروس ساحلی

لباس عروس هایی که بیشتر برای عروسی های داخل ساحل طراحی شده اند و به نوعی بی فرم و بی قواره هستند. برای چنین لباس عروس هایی باید از تورهای معروف به چپل استفاده کرد. این تور تا پایین پای عروس کشیده می شود اما به اندازه تور کتیدرال بلند و دنباله دار نیست.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی